duminică, 22 martie 2009

Doar la TV... nu te uiti!


Omul si televizorul sau, pentru unii un lucru de nedespartit... pentru alti un lucru inutil...

In aceasta poza mai la televizor nu ma uit... imi distrage atentia arsura de pe pantalon, pachetul cu role de hartie, fundalul imi taie cadrul nejustificat in doua si pe langa toate acestea am fost putin neatent, am publicat o imagine intoarsa pe orizontala iar textul de pe pachet ma da de gol, digital se poate intoarce foarte usor insa daca bagi pelicula intoarsa in aparatul de marit si nu observi... vei avea ceva probleme :)

3 comentarii:

  1. Eu sincer am crezut ca scrie cu litere chirilice. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna remarca :D sa stii ca seamana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare blogu' si cometariile asupra imaginilor proprii!!

    RăspundețiȘtergere